MENU
FIRMA
Jesteś tutaj: O NAS FIRMA

Czego możesz spodziewać się dołączając do grona naszych klientów?

Dzięki elastyczności, doskonałej znajomości branży i standaryzacji procesów jesteśmy partnerem,
który wspiera Twój biznes wraz z jego rozwojem.

Stały zespół, który lubi rozmawiać ze swoimi klientami i jest gotowy na wyzwania jakie przed nim stawiasz.

Przez ponad 20 lat funkcjonowania na rynku usług logistycznych wiemy, które firmy kurierskie spełnią Twoje wymagania,
możesz wybrać spośród aż 8 sprawdzonych, w których wynegocjowaliśmy specjalne ceny dla Ciebie.

Możesz zająć się główną działalnością firmy a nam zostaw odpowiedzialność za dostarczenie towaru w godzinach
awizacji dostaw, spełnienie procedur wymaganych przez odbiorców i pomyślne przejście audytów.

Naszą misją jest dostarczenie firmom wysokiej jakości usług logistycznych
z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Możesz na nas liczyć, jeżeli Twoim celem jest wyprzedzenie konkurencji.

2020

Oddanie do użytku antresoli, która powstała z myślą o klientach e-commerce.
Wprowadzenie kolejnych działań mających na celu minimalizowanie wytwarzania odpadów.
Zakupiliśmy nacinarkę, która odpowiednio tnie i formułuje tekturę. Dzięki temu karton, który do tej pory był segregowany i wyrzucany może być użyty ponownie
jako wypełniacz do paczek.

2019

Nowa lokalizacja przyniosła zmiany również w zakresie zarządzania. Po 20 latach od powstania firmy Pan Andrzej wraz z żoną przekazali ją młodszemu pokoleniu. Od tej pory Michał Kujawa z żoną Katarzyną i Paweł Kujawa z żoną Magdą odpowiadają za jej stabilny rozwój. Każde z nich odpowiada za najważniejsze obszary w firmie jakimi są relacje z klientami, finanse, zasoby ludzkie, audyty i jakość.

2018

Ten rok był dla nas wyjątkowy ze względu na 20, okrągłą rocznicę naszej firmy.

2017

W tym roku rozpoczęliśmy badanie satysfakcji naszych klientów. Zależało nam na rzetelności danych i spójności w sposobie przeprowadzania badania.
Dlatego co roku zlecamy je Centrum Badawczo – Rozwojowemu BIOSTAT.
Wyniki badania były na bardzo wysokim poziomie, nie zmieniło ich spore wyzwanie jakim było zrealizowanie drugiego etapu przeniesienia firmy do nowej lokalizacji. Nawet w tak wymagających warunkach zachowaliśmy najwyższy standard jakości obsługi naszych Klientów.
W kwietniu, równo po 19 latach od założenia firmy przeprowadziliśmy się do aktualnej lokalizacji.
Magazyn o powierzchni 8 000 metrów kwadratowych został zaprojektowany i przygotowany w pełni do naszych potrzeb. Dziękujemy naszym pracownikom za ogromne zaangażowanie i wsparcie a klientom za wyrozumiałość w tym wymagającym czasie.

2016

Rozpoczęliśmy pierwszy etap przeniesienia firmy do nowej lokalizacji.
Hucznie obchodziliśmy naszą pełnoletniość, wraz z Zespołem 18-ste urodziny połączyliśmy z wyjazdem i integracją zespołu.

2015

Stale zwiększająca się liczba klientów i chęć usprawnienia komunikacji wewnątrz firmy doprowadziły do podjęcia decyzji o umieszczeniu TERMINALA I i TERMINALA II w jednej lokalizacji. W 2017 roku rozpoczęliśmy budowę nowej hali, która spełni oczekiwania ponad 50 obsługiwanych klientów.
W tym roku rozpoczęliśmy badanie satysfakcji naszych klientów. Zależało nam na rzetelności danych i spójności w sposobie przeprowadzania badania.
Dlatego co roku zlecamy je Centrum Badawczo – Rozwojowemu BIOSTAT.

2012

Rozwój części farmaceutycznej spowodował, że zdecydowaliśmy o wybudowaniu pierwszej lokalizacji dostosowanej w pełni do naszych potrzeb.
TERMINAL II został przeniesiony do MLP II w Mosznie Parceli. Po raz pierwszy zastosowaliśmy klimatyzację i chłodnię dla produktów, które wymagały szczególnych warunków przechowywania.

2009

W lipcu 2009 w firmie logistycznej D.M.T. przeprowadzony został audyt certyfikujący, w wyniku którego System Zarządzania Jakością został rekomendowany, a następnie zatwierdzony jako zgodny z normą ISO 9001:2008. Zakres Systemu Zarządzania obejmuje procesy: Logistyka, Magazynowanie, Transport. Wdrożyliśmy go, stosujemy i doskonalimy w D.M.T. w trosce o jak najwyższy standard obsługi Klienta.

2007

Otwarcie się na branżę weterynaryjną i farmaceutyczną zaowocowało nawiązaniem współpracy z Firmą CEVA, z którą współpracujemy do tej pory. Magazynowanie w kontrolowanej temperaturze wymagało wynajęcia dodatkowej powierzchni w parku logistycznym na ul. 3 Maja w Pruszkowie - MLP 1. Tak powstał TERMINAL II.

2003

Chcąc zapewnić naszym klientom wyższy standard obsługi już po 2 latach ponownie przenieśliśmy się. Potrzebowaliśmy jeszcze większej powierzchni i nowych usprawnień takich jak doki, które przyspieszyły proces rozładunku i załadunku. Nowa lokalizacja dawała możliwość składowania do 10 metrów.

2001 - 2003

Ze względu na dynamiczny rozwój Andrzej Kujawa zdecydował o zmianie lokalizacji, na taką która dała możliwość składowania w regałach. Nasz pierwszy wysoki skład sięgał 6 metrów dokupiliśmy dodatkowy sprzęt - wózki obsługujące wysoki skład. Magazyn znajdował się ok. 13 km bliżej centrum Warszawy w miejscowości Reguły. Już w 2001 roku obecny Dyrektor Zarządzający Michał Kujawa (poniżej podczas pracy na wózku) pomagał w pracach na magazynie.

2000

Od początku Andrzej Kujawa stawiał na nowoczesne rozwiązania dlatego już w pierwszym roku zdecydował o zakupie wózka widłowego marki TOYOTA i pierwszego komputera, które były rzadkością na ówczesnym rynku logistycznym. Poniżej Andrzej Kujawa podczas obsługi nowych narzędzi pracy.

1999

01 kwietnia 1999 roku powstaje firma D.M.T. Rozpoczęliśmy działalność w pierwszej lokalizacji, która znajdowała się w Brwinowie pod Warszawą. Czarno-białe zdjęcie przedstawia naszego pierwszego pracownika, który obsługuje zamówienia, które otrzymywaliśmy faxem. Naszym pierwszym klientem była Firma UNILEVER, dla której magazynowaliśmy między innymi materiały marketingowe np. żółte krzesła marki LIPTON.