MENU
BLOG
Jesteś tutaj: BLOG

Blog - dmtlogistic

Jakie kompetencje musi posiadać operator logistyczny

Jakie kompetencje musi posiadać operator logistyczny

Operator logistyczny to przedsiębiorstwo, które świadczy szeroki zakres usług logistycznych, najczęściej w formie pakietów, które obejmują usługi związane z przewozem, dystrybucją, magazynowaniem, obsługą terminalową itp. Te usługi mogą zmniejszyć koszty klienta dzięki wsparciu zarządzania oraz organizacji przepływu ładunków. Zakres działań logistycznych, czyli zadań operatora zawiera:

Trzy cechy dobrej firmy logistycznej

Trzy cechy dobrej firmy logistycznej

Konkurencja w branży logistycznej rośnie z roku na rok, a na rynku przybywa firm zajmujących się interdyscyplinarnym łączeniem przepływu materiału i informacji. Korzystanie z usług wyspecjalizowanych przedsiębiorstw logistycznych zwiększa efektywność na wszystkich poziomach gospodarowania. Obsługa magazynowo-transportowa wspierana jest nowoczesnymi technologiami informatycznymi i odbywa się w systemie outsourcingowym. Dobra firma logistyczna powinna być wszechstronna, profesjonalna i elastyczna.

Popularne usługi logistyczne

Popularne usługi logistyczne

Prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa to bardzo wiele złożonych i skomplikowanych działań. Nie bez znaczenia jest odpowiednie przygotowanie, planowanie i organizacja. W tym zakresie nieocenione okazuje się wsparcie specjalistów. Oferta firm logistycznych jest bardzo szeroka, a świadczone wsparcie ma ogromny wpływ na powodzenie danego biznesu.

Co wchodzi w skład logistyki dla e-commerce?

Co wchodzi w skład logistyki dla e-commerce?

Usługi logistyczne e-commerce stanowią odpowiedź na zmiany, jakie zachodzą w sposobie organizacji i zarządzania procesami realizacji zamówień w dobie gwałtownego wzrostu popularności handlu elektronicznego. Kompleksowa obsługa logistyczna umożliwia efektywną i sprawą realizację zamówień, co jest kluczowe z perspektywy wysokiej konkurencyjności biznesów online. Co wchodzi w skład logistyki dla e-commerce? Czym różni się nowoczesne centrum logistyczne od tradycyjnego?

Co to jest Black Friday i jakie ma znaczenie dla e-commerce?

Co to jest Black Friday i jakie ma znaczenie dla e-commerce?

Black Friday przypada w ostatni piątek listopada. To dzień, w którym sprzedawcy oferują swoje produkty w rekordowo niskich cenach, tym samym inaugurując okres świątecznej gorączki zakupowej. W tym czasie cała branża handlu elektronicznego liczy na maksymalizację zysków. Rosnącym słupkom sprzedaży sprzyja cały okres od Black Friday, przez Cyber Monday, Dzień Darmowej Dostawy, Mikołajki aż po Święta Bożego Narodzenia. Jakie ma znaczenie Black Friday dla branży e-commerce? Jak się na niego przygotować?